کد خبر: ۲۵۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 17
این تصویر از بنز چند میلیاردی با پلاک خاصش عصر دیروز و مقابل کلیسای معروف ابتدای خیابان ویلا گرفته شده است. خودرویی که حدود ۱۰۰ هزار پوند قیمت دارد و یکی از خاص ترین ماشین های تولید بنز است.
شفاآنلاین>اجتماعی>این GLS کاملاً جدید است، خودرویی که مرسدس بنز آن را S کلاس شاسی بلندها می‌داند. لیموزین لاکچری مرسدس را جزو بهترین‌های صنعت خودرو می‌دانند بنابراین GLS هم باید همین اعتبار را داشته باشید.

به گزارش شفاآنلاین، درحالی‌که ریشه‌ی معماری GLS قبلی به M کلاس سال 2005 بازمی‌گشت اما نسل جدید از پلتفرم مشترک با GLE استفاده می‌کند؛ بنابراین هم‌اکنون با ساختاری سبک‌تر و مستحکم‌تر روبرو هستیم که می‌تواند از جدیدترین سیستم‌های کمک‌راننده پشتیبانی کند. ابعاد GLS 2019 نیز رشد کرده و طول کلی آن 5213 میلی‌متر است که 83 میلی‌متر بیشتر از GLS و 62 میلی‌متر طویل‌تر از ب‌ام‌و X7 می‌باشد.

بی‌شک یکی از مهم‌ترین جنبه‌های چنین خودرویی صندلی‌های عقب است و اینجاست که GLS توانایی‌های خود را نشان می‌دهد.

 می‌توان آرایش 6 یا 7 صندلی را سفارش داد که در حالت اولی دو صندلی کاپیتانی در ردیف دوم دیده خواهد شد و در حالت بعدی یک نیمکت سه نفره نصب خواهد شد. البته با سفارش پکیج کامفورت می‌توان صندلی وسطی را تا کرد تا فضای بیشتری ایجاد شود و همچنین یک تبلت جداشدنی نیز برای کنترل سیستم‌های رفاهی و اطلاعات سرگرمی وجود خواهد داشت.

 همچنین امکان سفارش یک جفت صفحه لمسی 11.6 اینچی در پشتی صندلی‌های جلو وجود دارد که افراد با آن می‌توانند فیلم تماشا کرده یا در فضای مجازی به گشت‌وگذار بپردازند.خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: