کد خبر: ۲۵۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 17
روز حادثه یکی از اقوام وحید که او هم زندانی بود پنهانی با میله در بند را باز کرده بود تا وحید و نوچه‌هایش از بند خارج شوند آنها هرکدام با خودشان تیزی هم داشتند و به من و دوستانم حمله کردند. همین کار باعث شد تا درگیری بین ما آغاز شود و آن اتفاق افتاد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> نخستین جلسه محاکمه ۱۸ نفر از متهمان قتل وحید مرادی در زندان صبح دیروز در شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران به‌صورت غیرعلنی برگزار شد.

به‌گزارش شفاآنلاین، رسیدگی به این پرونده از 11 تیر سال 97 با درگیری دو گروه از زندانیان در زندان رجایی شهر کرج و قتل<Murder> وحید مرادی آغاز شد. ظاهراً این قتل زمانی اتفاق افتاد که مقتول و نوچه‌هایش در یکی از بندهای زندان با تعدادی از زندانیان درگیرشده و با ضربه‌های جسم نوک تیز به‌قتل رسید. 

پس‌ از آن مأموران تحقیقات‌شان را آغاز کردند و 18 نفر در راستای این پرونده دستگیر شدند و در نهایت سعید به‌عنوان متهم ردیف اول شناخته شد.

سعید از افراد شرور و سابقه‌داری است که یک بار به‌خاطر قتل دستگیر شده اما با گرفتن رضایت از اولیای دم توانسته از قصاص بگریزد. اما مدتی بعد به اتهام سرقت مسلحانه در گیلان دستگیر و دوران محکومیت اش را در زندان سپری می‌کرد.

این متهم صبح روز گذشته به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا از خود دفاع کند.

در ابتدای این جلسه سعید در جایگاه قرار گرفت و به جزئیات روز حادثه پرداخت و گفت: وحید مرادی در زندان 50 نوچه داشت و یک بند را قرق کرده بود و مدام به همه می‌گفت که من عقاب هستم و شما جوجه اید. 

روز حادثه یکی از اقوام وحید که او هم زندانی بود پنهانی با میله در بند را باز کرده بود تا وحید و نوچه‌هایش از بند خارج شوند آنها هرکدام با خودشان تیزی هم داشتند و به من و دوستانم حمله کردند. همین کار باعث شد تا درگیری بین ما آغاز شود و آن اتفاق افتاد.

وی در ادامه ضمن رد اتهام قتل عمد وحید مرادی گفت: من در درگیری شرکت کردم اما قبول ندارم که من او را کشته‌ام. 

در آن درگیری افراد زیادی بودند که هرکدام با خودشان تیزی داشتند و ممکن است او را فرد دیگری کشته باشد. چرا از میان این همه آدم که در درگیری بودند من باید متهم ردیف اول باشم.

در همین هنگام همسر وحید مرادی که بشدت از صحبت‌های متهم ناراحت و عصبانی شده بود به سعید حمله کرد تا او را کتک بزند که با دخالت مأموران غائله خاتمه یافت اما او در ادامه با صدای بلند رو به قاضی گفت: قاتل اصلی همین سعید است و تاوان قتل شوهرم را پس می‌دهد. در این پرونده از خیلی‌ها شکایت کرده‌ام و به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیم. چرا باید در زندان این همه تیزی وجود داشته باشد؟ چرا در زمان درگیری گارد ویژه زندان غائله را ختم نکرد؟

نخستین جلسه دادگاه پس از اظهارات همسر مقتول به پایان رسید و قضات شعبه 4 بزودی تاریخ جلسه دوم رسیدگی به این پرونده را اعلام خواهند کرد.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: