کد خبر: ۲۵۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 16
تعداد موارد مسمومیت در ماه جاری تا روز گذشته در استان مرکزی به ۸۲ مورد رسیده که بیشترین موارد مسمومیت در سال جاری را به خود اختصاص داده است
شفاآنلاین>سلامت> رییس مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: در سال جاری ۲۶۶ نفر دچار مسمومیت با گاز شدند و هفت نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر پریا بهرامی یکشنبه ۲۷ بهمن ماه، با اشاره به افزایش موارد مسمومیت با گاز در بهمن ماه سال جاری نسبت به سال گذشته بیان کرد: تعداد موارد مسمومیت در ماه جاری تا روز گذشته در استان مرکزی به ۸۲ مورد رسیده که بیشترین موارد مسمومیت در سال جاری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ تاکنون ۲۶۶ مورد مسمومیت با گاز در استان گزارش شده است، تعداد موارد فوتی در سال جاری را هفت نفر برشمرد و افزود: یک نفر در فروردین ماه، دو نفر در آبان، دو نفر در دیماه و دو نفر در بهمن ماه بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.

بهرامی افزود: کمترین موارد گازگرفتگی در استان مرکزی در سال جاری به خردادماه با دو مورد باز می گردد.

وی با اشاره به قیاس موارد گازگرفتگی در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در مدت مشابه سال گذشته تا ۲۶ بهمن ماه، ۲۴۸ مورد مسمومیت و هفت مورد فوتی به ثبت رسیده است که سه مورد مرگ در خردادماه، دو مورد در دیماه و دو مورد در بهمن ماه گزارش شد.

رییس مرکز فوریت هایی پزشکی استان مرکزی اظهار کرد: بیشترین موارد مسمومیت در سال ۹۷ با ۷۷ مورد مربوط به دیماه بوده است و کمترین آن با یک مورد به مردادماه و شهریورماه بازمی گردد.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: