کد خبر: ۲۵۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 15
همانطور که بارها اعلام شده هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکنون دیده نشده و هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت پیگیری کنند
شفاآنلاین>سلامت>معاون بهداشت وزارت بهداشت، بر عدم وجود ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، علیرضا رئیسی، گفت: هم اکنون تمامی مبادی ورودی کشور شامل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی با پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین پایش بهداشتی تحت کنترل کامل کارشناسان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارند.

وی اظهار داشت: شمار تلفات کروناویروس در چین و تعداد مبتلایان به این بیماری همچنان روبه افزایش است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تمامی هموطنان بازگشته از شهر «ووهان» چین در سلامت کامل به سر برده و آزمایش‌های مربوطه منفی است، و این عزیزان طبق پروتکل‌های جهانی تا سه روز دیگر در قرنطینه خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر فراهم بودن تمامی امکانات رفاهی برای این هموطنان، پزشکان متخصص، کارشناسان امور بیماری‌ها، بهداشت محیط و اورژانس در محل قرنطینه مستقر و بر سلامت ایشان نظارت کامل دارند.

رئیسی ضمن اشاره به انتشار برخی شایعات پیرامون وجود مواردی از کرونا ویروس در شبکه‌های اجتماعی، اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام شده هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکنون دیده نشده و هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت پیگیری کنند.مهر 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: