کد خبر: ۲۵۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 15
علی رغم این موضوع همه تمهیدات لازم جهت مقابله با این بیماری انجام شده است و حداکثر آمادگی‌ در این زمینه وجود دارد همچنین در صورت نیاز، اعتبارات بیشتری اختصاص داده خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت>رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی معالجه بیماران از اختصاص اعتبار ویژه برای پیشگیری و مقابله با کروناویروس جدید در کشور از طریق تامین تجهیزات مورد نیاز خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مهدی یوسفی درباره تمهیدات اتخاذ شده جهت مقابله با بیماری کرونا در کشور اظهارکرد: هرچند خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در کشور نداشته‌ایم ولی اعتبار ویژه بنابر دستور وزیر بهداشت برای مقابله با این بیماری از طریق خریداری تجهیزات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز در صورت لزوم در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی کشور و اورژانس‌ها قرار می‌گیرد، گفت: خریداری کیت حفاظت فردی و سطح پیشرفته، دستکش‌های یک‌بار مصرف، ماسک ویژه، گان‌های ضد آب و محلول‌های ضدعفونی کننده، کاور کفش و اپرون نایلونی از برنامه‌های هیات امنا جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا است.

یوسفی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در کشور نداشته‌ایم، گفت: علی رغم این موضوع همه تمهیدات لازم جهت مقابله با این بیماری انجام شده است و حداکثر آمادگی‌ در این زمینه وجود دارد همچنین در صورت نیاز، اعتبارات بیشتری اختصاص داده خواهد شد.

بنابر اعلام وبدا، وی در پایان اظهارکرد: تهیه برانکارد ویژه ایزوله فشار منفی از مواردی است که تهیه آن نیز در دستور کار قرار گرفته و اقدامات نهایی آن در حال انجام است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: