کد خبر: ۲۵۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 13
، اپلیکیشن Close Contact Detector برای مبارزه با ویروس کرونا عرضه شد؛ این برنامه به کاربر این موضوع را اطلاع می‌دهد که با فرد دارای بیماری ارتباط داشته است. کاربران با اسکن کد QR می‌توانند وضعیت خود را بررسی کنند
شفاآنلاین>سلامت>مهندسان فناوری به تازگی موفق به طراحی نرم‌افزاری شده‌اند که قادر است فرد مبتلا به ویروس کرونا را تشخیص دهد.

به گزارش شفاآنلاین، اپلیکیشن Close Contact Detector برای مبارزه با ویروس کرونا عرضه شد؛ این برنامه به کاربر این موضوع را اطلاع می‌دهد که با فرد دارای بیماری<Sickness> ارتباط داشته است. کاربران با اسکن کد QR می‌توانند وضعیت خود را بررسی کنند.

پس از اسکن این کد، باید نام و شماره آیدی دولتی را وارد این اپلیکیشن کرد. سپس می‌توان ۳ شماره آیدی دیگر را مورد بررسی قرار داد. بر اساس اعلام Xinhua، این برنامه شامل افرادی می‌شود که در یک کلاس حضور دارند و یا در یک خانه زندگی می‌کنند. در کل می‌توان اطلاعات افراد حاضر در یک محیط مشترک را توسط اپلیکیشن Close Contact Detector مورد بررسی قرار داد.

در صورتی که این برنامه تشخیص دهد کاربر با فرد دارای بیماری کرونا در ارتباط بوده، به او اعلام می‌شود که در خانه بماند. رسانه Xinhua به صورت دقیق اعلام نکرده این برنامه دولتی چگونه کار می‌کند یا چگونه خطر ابتلا به بیماری را تشخیص می‌دهد. این اپلیکیشن از سوی بسیاری از نهاد‌های دولتی در چین حمایت می‌شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: