کد خبر: ۲۵۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 12
به علت بارش برف و برودت هوا دانشگاه‌های برخی از استان‌های کشور تعطیل شده‌اند که در این گزارش اسامی این دانشگاه‌ها اعلام می‌شود
به گزارش شفاآنلاین>اجتماعی>به دلیل بارش برف و برودت هوا، چهارشنبه ۲۳ بهمن و پنج‌شنبه ۲۴ بهمن دانشگاه‌های برخی استان‌ها تعطیل است.

به گزارش شفاآنلاین ، به علت بارش برف و برودت هوا دانشگاه‌های برخی از استان‌های کشور تعطیل شده‌اند که در این گزارش اسامی این دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.

دانشگاه های زنجان فردا تعطیل شد

به علت برودت هوا، کاهش شدید دما و یخبندان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸ تعطیل است.

دانشگاه گیلان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد

به علت شرایط جوی و بارش برف، همه ی کلاس های آموزشی دانشجویان دانشگاه گیلان فردا چهارشنبه، ۲۳ بهمن و پنجشنبه، ۲۴ بهمن تعطیل است.

دانشگاه کرمانشاه چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد

دانشگاه‌های استان کرمانشاه به جز شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا، ۲۳ بهمن به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

تاخیر در فعالیت آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بروجرد

دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت یخبندان و برودت هوا ساعت کاری دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان همدان

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اعلام کرد: به اطلاع کارآموزان عزیز مراکز آموزش فنی و حرفه ای میرساند به علت سرمای شدید و پیش بینی تشدید برودت هوا، کلیه کارگاههای آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ در نوبت صبح تعطیل می‌باشد . ضمنا تمامی آزمونها لغو و به روز پنجشنبه ۹۸/۱۱/۲۴ در همان ساعت موکول می شود.

تاخیر در فعالیت دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد

دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش برف و برودت هوا با ۲ ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

تاخیر در فعالیت دانشگاه های ایلام

چهارشنبه ۲۳ بهمن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در ایلام با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: