کد خبر: ۲۵۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 11
این تست معرفی شده به دنیا توسط پروفسور کشکولی و تیم تحقیقاتی وی با دقت ۱۰۰ درصد می‌تواند این افتادگی را در معاینات قبل از جراحی بلفاروپلاستی تشخیص دهد
شفاآنلاین>سلامت>یک تست جدید برای اولین‌ بار در دنیا توسط تیم تحقیقاتی مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران معرفی شد.

به گزارش شفاآنلاین، یک تست جدید برای اولین بار در دنیا توسط تیم تحقیقاتی پروفسور کشکولی در مجله انجمن جراحان پلاستیک چشم آمریکا معرفی شد که این تست جهت تشخیص افتادگی غده اشکی در افراد با پف پلک که برای بلفاروپلاستی مراجعه می‌کنند، است.

در درصدی از افرادی که برای جراحی <Surgery>زیبایی پف پلک بالا یا بلفاروپلاستی مراجعه می‌کنند، افتادگی همزمان غده اشکی نیز وجود دارد که باید ترمیم شود. تشخیص این افتادگی غده اشکی به علت وجود پف پلک بالا بسیار مشکل است و گاهی قابل تشخیص نبوده و سبب مشکلاتی مثل باقی ماندن برآمدگی بخش خارجی پلک بالا و یا فیسچول غده اشکی می‌شود. 

تست معرفی شده به دنیا توسط پروفسور کشکولی و تیم تحقیقاتی وی با دقت ۱۰۰ درصد می‌تواند این افتادگی را در معاینات قبل از جراحی بلفاروپلاستی تشخیص دهد. 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایران، پروفسور کشکولی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران است و تاکنون ۱۴ تکنیک، درمان و تست جدید در زمینه جراحی‌های پلک - ابرو- حدقه و مجرای اشکی به دنیا معرفی کرده است که این روش‌های منحصر به فرد در مجامع بین‌المللی ارائه شده و به‌صورت مقاله در مجلات معتبر آمریکایی و اروپایی به چاپ رسیده‌اند. وی به عنوان سخنران مدعو در بیش از ۱۵ کشور دنیا مثل آمریکا، مکزیک، ژاپن، اسپانیا، هند، چین، ترکیه و یونان روش‌های جدید خود را ارائه کرده است. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: