کد خبر: ۲۵۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 11
تلاش های هواپیمایی ماهان همچنین در روزهای گذشته در زمینه انتقال کمک های انسان دوستانه به مردم چین و ایرانیان مقیم این کشور، قابل تقدیر است
شفاآنلاین>سلامت>سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین پس از انتقال شهروندان ایرانی از «ووهان» کانون شیوع ویروس کرونا توسط پرواز چارتر شرکت هواپیمایی ماهان، از مدیرعامل، مسئولین و خدمه این شرکت هواپیمایی به علت همکاری صمیمانه در این زمینه قدردانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین، محمد کشاورز زاده روز سه شنبه در این ارتباط افزود: خلبان و خدمه پرواز هواپیمایی ماهان خطرات ابتلا به کرونا را در سفر به ووهان پذیرفته و با هدف کمک به هموطنان مقیم چین اقدام به انجام این پرواز کردند.

وی افزود این پرواز که با رعایت استانداردهای قرنطینه ای صورت گرفت موفقیت بزرگی برای ناوگان هوایی جمهوری اسلامی ایران برای ماموریت های سخت بود.

سفیر ایران در چین اظهار کرد تلاش های هواپیمایی ماهان همچنین در روزهای گذشته در زمینه انتقال کمک های انسان دوستانه به مردم چین و ایرانیان مقیم این کشور، قابل تقدیر است.

کشاورز زاده افزود: این اقدامات ماهان در حالی است که این شرکت هواپیمایی به علت توقف موقت پروازهایش به چین از متضررین اصلی در موضوع شیوع ویروس کرونا بوده است.

او اظهار داشت هواپیمایی ماهان با حس مسئولیت پذیری اقدام به بازگرداندن هموطنان ایرانی در چین به ایران و چینی های خارج از کشور به چین کرد.

سفیر ایران در چین در پایان با بیان اینکه تعدادی از شرکت های هوایی نظیر خطوط هوایی امارات،  روسیه و ایتالیا پروازهای خود به شهر پکن را که فاصله زیادی از کانون ویروس کرونا دارند حفظ کرده اند خواستار برقراری مجدد پرواز تهران - پکن با رعایت مسایل قرنطینه ای شد.  

ویروس کرونا که از اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی در ووهان چین شیوع یافت تا کنون باعث مرگ ۱۰۱۷ تن و ابتلای ۴۲ هزار و ۷۱۸ نفر دیگر در این کشور شده است.ایرنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: