کد خبر: ۲۵۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 28
استاد شجریان چندین مرتبه در سال‌های اخیر جهت بررسی و چکاپ و درمان بیماری به این بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام اقدامات تشخیصی و درمانی مرخص شده است
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل بیمارستان جم از انجام جراحی سطحی عروقی استاد محمدرضا شجریان و ترخیص او بر اساس نظر پزشکان معالج خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، بابک حیدری اقدم روز سه شنبه گفت: استاد شجریان چندین مرتبه در سال‌های اخیر جهت بررسی و چکاپ و درمان بیماری به این بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام اقدامات تشخیصی و درمانی مرخص شده است.

وی ادامه داد: در این نوبت به دلیل تشخیص پزشکان معالج جهت انجام اقدام درمانی، نیاز به جراحی سطحی عروقی بود که با موفقیت انجام شد و او امروز یا فردا با نظر پزشکان معالج مرخص می‌شود.

استاد محمد رضا شجریان از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی سنتی است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می شود.

وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدیویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.

حسن عباسی پزشک هماهنگ کننده تیم پزشکی استاد شجریان نیز روز گذشته(دوشنبه) به خبرنگار ایرنا گفت: خسروی آواز ایران به دلیل انجام آزمایش‌های دوره‌ای به بیمارستان آمده‌اند و هم اکنون شرایط شان پایدار است. چون رفت و آمد برای گرفتن عکس و انجام آزمایشات برای استاد شجریان سخت بود، وی در بیمارستان بستری شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: