کد خبر: ۲۵۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 26
متاسفانه افرادی در این عرصه هستند که با بی سوادی از علم طب، برای خود دکان باز کرده و این دکان نه از جنس علم و دین، بلکه از جنس سفیهانه است
شفاآنلاین>سلامت> رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به سوزاندن کتاب مرجع پزشکی هاریسون توسط یک فرد مدعی طب اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش شفاآنلاین ، دکتر محمدرضا قدیر با اشاره به سوزاندن کتاب مرجع پزشکی داخلی هاریسون گفت: متاسفانه این اتفاق توسط یک فردی که از لباس مقدس روحانیت سو استفاده می کند انجام شد که نشان دهنده اوج، کم خردی و ساده لوحی است.

وی افزود: متاسفانه افرادی در این عرصه هستند که با بی سوادی از علم طب، برای خود دکان باز کرده و این دکان نه از جنس علم و دین، بلکه از جنس سفیهانه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دخالت در امور پزشکی از دیدگاه علما و مراجع عظام تقلید و همچنین از دیدگاه قانون، امری غیر شرعی و غیر قانونی است و کسی حق مداخله در این امور را ندارد.

دکتر قدیر گفت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دادگاه ویژه روحانیت بعد از این اقدام شنیع و ناهنجار، به سرعت وارد عمل شده و موضع گیری کردند که ضمن قدردانی از آنها، خواستار برخورد جدی با این اقدام مجرمانه هستیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: