کد خبر: ۲۵۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 25
طی روزهای اخیر ویدئوی فردی به نام تبریزیان در فضای مجازی منتشر شد که کتاب «اصول طب هاریسون» که یکی از کتب مرجع پزشکی است را آتش می‌زند
شفا آنلاین>سلامت>سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در بیانیه ای و در پی انتشار ویدئویی از کتاب سوزی طب هاریسون توسط فردی به گفته این سازمان «معلوم الحال»، ضمن اعلام انزجار از این اقدام، آن را عملی افراطی و جاهلانه دانست.

به گزارش شفا آنلاین، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در این بیانیه که روز شنبه انتشار یافته، اقدامات افراطی نظیر آتش زدن یک کتاب علمی را مصداق نفوذ و تلاش بیگانگان برای مخدوش ساختن چهره اسلام واقعی دانسته و از تمام اقشار جامعه خصوصا مراجع علمی، فرهنگی، دینی و قضایی خواسته است تا با وحدت و هماهنگی مقابل چنین فجایعی بایستند و مانع از تکرار چنین رفتارهای تأسف باری شوند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: اینگونه تفکرات و اقدامات در اسلام ناب جایگاهی نداشته و انتسابی به دین و احکام آن ندارد، از این رو نه تنها اعلام انزجار از چنین واقعه ای بلکه تلاش در جهت رشد و اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ اسلامی و معرفی پیشرفت‌های پزشکی کشور در پرتو انقلاب اسلامی در این برهه از زمان به عنوان وظیفه ای همگانی مطرح می شود.

طی روزهای اخیر ویدئوی فردی به نام تبریزیان در فضای مجازی منتشر شد که کتاب «اصول طب هاریسون» که یکی از کتب مرجع پزشکی است را آتش می‌زند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: