کد خبر: ۲۵۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020January 22
دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال 1397 موفق به کسب رتبه اول در حیطه تولید علم و کسب رتبه دوم در حیطه‌ تولید علم و ساختار در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو شد
شفا آنلاین>سلامت>دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله (عج) در ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال 1397 موفق به کسب رتبه اول در حیطه تولید علم شد.

به گزارش شفا آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال 1397  موفق به کسب رتبه اول در حیطه تولید علم و کسب رتبه دوم در حیطه‌ تولید علم و ساختار در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو شد.

گفتنی است این ارزشیابی در راستای تحقق اهداف نقشه جامع علمی و سیاست‌های کلان پژوهشی کشور در دو حیطه تولید علم و ساختار پژوهش توسط معاونت تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شده است.

در حیطه تولید علم شاخص های برونداد پژوهشی،انتشار مقالات در مجلات 25%برتر، انتشار مقالات با همکاری بین المللی، ارجاعات در سال 2018 به مقالات منتشر شده از سال 2014، رهبری پژوهش، نسبت مقاله به هیات علمی وشاخص H سنجیده شده است.

بر اساس این گزارش، شاخص‌های مورد بررسی در حیطه ساختار پژوهشی شامل راه اندازی و توسعه آزمایشگاه های جامع تحقیقات، ثبت موارد، بیماری ها استقرار برنامه کوهورت، اطلاع رسانی و منابع الکترونیک، تربیت نیروی انسانی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: