کد خبر: ۲۴۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۸ - 2020January 20
باحضور رئيس ستاد اجرايي فرمان امام صورت گرفت؛
از اولين لحظات وقوع سيل در کنار مردم بوديم و تا برگشت وضعيت زندگي مردم منطقه به وضعيت عادي با توزيع اقلام مورد نياز و اعزام تيمهاي پزشکي و درماني و کمک به تخليه خانه ها از سيلاب توسط نيروهاي جهادي درکنارشان خواهيم ماند و در صورت اعلام نياز استان سيستان و بلوچستان محموله هاي مورد نياز بعدي راهم ارسال خواهيم کرد
شفاآنلاین>سلامت>باحضور رئيس ستاد اجرايي فرمان امام محموله بزرگ امدادي و غذايي اين ستاد از فرودگاه امام خميني جهت توزيع در مناطق سيل زده سيستان و بلوچستان به چابهار ارسال شد. 

به گزارش شفاآنلاین، محمد مخبر رئيس ستاد اجرايي فرمان امام در آيين ارسال محموله هوايي مواد غذايي و امدادي به مناطق سيل زده سيستان و بلوچستان گفت:اين محموله ۶۶ تني شامل ۲۰ تن غذاهاي کنسروي، ۲۰ تن برنج، روغن، آب معدني، دارو و پتو است.

وي افزود: پيش ازاين نيز چند محموله که در قرارگاه امدادي ستاد اجرايي فرمان امام واقع در استان سيستان و بلوچستان دپو شده بود، در ۹ نقطه سيل زده توزيع شد و اين محموله نيز به محض ارسال توسط نيروهاي جهادي بنياد احسان بين مردم توزيع خواهد شد.

مخبر خاطرنشان کرد: از اولين لحظات وقوع سيل<flood> در کنار مردم بوديم و تا برگشت وضعيت زندگي مردم منطقه به وضعيت عادي با توزيع اقلام مورد نياز و اعزام تيمهاي پزشکي و درماني و کمک به تخليه خانه ها از سيلاب توسط نيروهاي جهادي درکنارشان خواهيم ماند و در صورت اعلام نياز استان سيستان و بلوچستان محموله هاي مورد نياز بعدي راهم ارسال خواهيم کرد.

وي بيان داشت: درخصوص  نيازهاي بعد از سيل هم برنامه ريزي کافي کرده ايم و اهداي لوازم خانگي و دام سبک و ايجاد شغل براي مردم  آسيب ديده جزو برنامه هاي ماست.

مخبر يادآور شد: مجموع اعتباري که تا الان براي اين استان در نظر گرفته‌ايم ۳۰ ميليارد تومان اقلام بلاعوض است و ۱۲۰ ميليارد تومان هم براي ايجاد ۳۰۰۰ طرح اشتغالزايي کوچک و متوسط در اين استان تخصيص داده ايم.

رئيس ستاد اجرايي فرمان امام خاطرنشان کرد: توزيع لوازم خانگي و دام سبک بين مردم از طريق ليست ارائه شده توسط استانداري سيستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.رسالت 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: