کد خبر: ۲۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۸ - 2020January 19
لازم به ذکر است تاکنون اخباری از تعطیلی سایر دانشگاه‌ها اعلام نشده است و با توجه به اینکه در زمان برگزاری امتحانات به سر می بریم پیش بینی می شود دانشگاه ها فردا تعطیل نشوند. با این وجود در صورت اعلام تعطیلی این خبر به روزرسانی خواهد شد
شفاآنلاین>اجتماعی>با توجه به تداوم بارش برف و یخ زدگی معابر احتمال می‌رود که دانشگاه‌های تهران فردا، دوشنبه ۳۰ دی تعطیل شوند.

به گزارش شفاآنلاین، در پی بارش برف در استان تهران امروز، یکشنبه دانشگاه آزاد  اعلام کرده بود که واحد‌های علوم و تحقیقات، تهران مرکزی (سوهانک)، رودهن و دماوند تعطیل هستند.

با توجه به ادامه بارش برف در تهران و گزارش هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها و احتمال وقوع یخبندان برای فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، احتمال می‌رفت که دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل اعلام شوند. اما با این وجود تاکنون چنین خبری اعلام نشده است و تنها روابط عمومی دانشگاه آزاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل تداوم برودت هوا و بارش برف در تهران، امتحانات پایان ترم واحد علوم و تحقیقات در روز دوشنبه ۳۰ دی برگزار نمی‌شود. البته فعالیت بخش اداری واحد علوم و تحقیقات روز دوشنبه دایر است.

لازم به ذکر است تاکنون اخباری از تعطیلی سایر دانشگاه‌ها اعلام نشده است و با توجه به اینکه در زمان برگزاری امتحانات به سر می بریم  پیش بینی می شود دانشگاه ها فردا تعطیل نشوند. با این وجود در صورت اعلام تعطیلی این خبر به روزرسانی خواهد شد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: