کد خبر: ۲۴۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۸ - 2020January 16
نوشیدن مایعات کم کالری مخصوصا آب تاثیر زیادی در کاهش سلول های چربی دارد و اگر قبل از مصرف غذا نوشیده شود با پر کردن معده شما کمتر احساس گرسنگی خواهید داشت.
شفاآنلاین>سلامت>امروزه چربی‌های انباشته شده در نواحی ران‌ها یک معضل اساسی برای بیشتر افراد چاق است.

به گزارش شفاآنلاین،  امروزه چربی های انباشته شده در نواحی ران ها مخصوصا در میان بانوان دیده می شود اما می توان چربی های انباشته شده در این نواحی را با الگو برداری از یک تغذیه مناسب آب کرد حفظ تناسب بدن برای سلامتی کلی بدن بسیار ضروری است چرا که به عقیده بسیاری از متخصصان سلول های انباشته شده چربی در بدن منجر به چاقی و بروز هزار بیماری در بدن انسان می شوند و این چربی ها یک معضل اساسی برای بیشتر افراد چاق است.

 به همین منظور باشگاه خبرنگاران جوان در گزارش زیر به بیان راهکارهای موثر در جهت آب کردن سلول های چربی انباشته شده در ران پرداخته است که در ادامه می خوانید؛

علت ذخیره چربی های اضافی در نواحی ران های بانوان چیست؟

جالب است بدانید که زنان تا زمان قبل از رسیدن به یائسگی بیشتر چربی های خود را در نواحی ران ذخیره می کنند و این روند از همان آغاز انسان های اولیه تا به امروز در جامعه دیده می شود و از نسلی به نسل دیگر در حال انتقال است چرا که چربی های اضافی در ران هنگام قحظی و خشکسالی باعث می شود تا افراد در هنگام گرسنگی کمتر احساس ضعف کنند و بانوان شیرده هنگام شیردهی از مزایای کالری های اضافی نواحی ران  استفاده کنند.

در حالت نشسته دستان خود را روی نواحی ران ها فشار دهید

با نشستن روی یک صندلی و قرار دادن کف پاها به روی زمین زانوهای خود را به میزان 90 درجه باز کرده و کف دستان خود را بیرون زانو گذاشته و زانوهای خود را مخالف کف دست به سمت بیرون به مدت یک دقیقه فشار دهید.

در هنگام نشستن پای خود را به بالا ببرید

با نشتن روی یک صندلی پایدار زانوهای خود را به میزان 90 درجه باز کنید و با قفل کردن دستان خود به روی صندلی در حالت ایستاده پای راست خود را طی مدت 30 ثانیه به جلو بکشید و دوباره پای خود را تغییر جهت دهید.

مردان چه تمریناتی را برای کاهش چربی های نواحی ران خود انجام دهند؟

پشت خود را به صورت صاف روی زمین بگذارید و با خم کردن زانو ها به صورت ثابت لگن خود را بدون کمک دست ها به آرامی بلند کنید و دوباره به حالت اولیه بازگردید این کار را طی یک دقیقه تکرار کنید.

لگد زدن

برای لگد زدن با پا بهتر است روی یک پای خود ایستاده و پای دیگر را با خم کردن زانو به عقب و جلو هدایت کنید برای موثر کردن این روش بهتر است در عضلات عقب ران خود احساس کشش کنید.

 نوشیدنی های مناسب

طبق نظریه متخصصان پزشکی و علوم تغذیه ای نوشیدن مایعات کم کالری مخصوصا آب تاثیر زیادی در کاهش سلول های چربی دارد و اگر قبل از مصرف غذا نوشیده شود با پر کردن معده شما کمتر احساس گرسنگی خواهید داشت.

مصرف کربوهیدرات

امروزه بسیاری از متخصصان تغذیه و رژیم درمانی مصرف کربوهیدرات را برای بدن بسیار مغذی و لازم می دانند و به عقیده آنها مصرف مواد کربوهیدراتی مانند جو، موز، لوبیا، گندم، کوینو و ماکارانی سبوس دار کامل را برای مصرف یک تغذیه مناسب در زمان رژیم لازم می دانند.yjc 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: