کد خبر: ۲۴۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 2020January 13
کار شناسایی و تشخیص هویت اجساد به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و این سازمان در تلاش است تا در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت و صحت کامل نسبت به تعیین هویت قربانیان و تحویل پیکرهای این عزیزان به خانواده‌ها اقدام کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سازمان پزشکی قانونی از مراجعه خانواده قربانیان سانحه سقوط هواپیما به این مرکز و دریافت نمونه دی ان ای خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، از 147 جانباخته ایرانی تاکنون 142 خانواده نمونه DNA داده‌اند و کار شناسایی پیکرهای قربانیان در حال انجام است که می‌توان گفت بیش از 90 درصد این مراجعات به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران بوده است.

از خانواده 3 تبعه افغانستانی نیز که در هواپیما کشته شده‌اند نمونه ژنتیک دریافت شده است. 

همچنین با همکاری تیم اعزامی از اوکراین، پروفایل خانواده‌های قربانیان تبعه این کشور نیز برای شناسایی و تعیین هویت اجساد در اختیار سازمان پزشکی قانونی ایران قرار گرفته است.

شایان ذکر است کار شناسایی و تشخیص هویت اجساد به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و این سازمان در تلاش است تا در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت و صحت کامل نسبت به تعیین هویت قربانیان و تحویل پیکرهای این عزیزان به خانواده‌ها اقدام کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: