کد خبر: ۲۴۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 18
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارند توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا کنون ۳۷۳ هزار و ۱۰ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا ساعت ۲۴ فردا (پنج شنبه، ۲۸ آذر) ادامه دارد. با توجه به اینکه این مهلت یک بار تمدید شده است و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

توکلی در ادامه افزود: داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارند توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: این آزمون در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۱ کدرشته امتحانی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای مربوطه از روز دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹ تا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین  ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد.
 
توکلی در پی آخرین آ‌مار ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه، ۲۷ آذر) تعداد ۳۷۳ هزار و ۱۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.
 
او تاکید کرد: این آزمون برای پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، پردیس‌های خودگران و پیام نور برگزار می‌شود.yjc
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
ببخشید تعداد شرکت کنندگان فنی مهندسی چند نفرن؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: