کد خبر: ۲۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 16
روز گذشته یک دانشجوی پسر رشته داروسازی در کلاس درس بدون علائم تنفسی و قلبی پیدا شده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده و عملیات CPR (احیای قلبی، ریوی) انجام گرفت اما نتیجه‌ای نداشت و دانشجو فوت شده بود
شفاآنلاین>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تسلیت فوت ۲نفر از دانشجویان این دانشگاه به خانواده و جامعه دانشگاهی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: روز گذشته یک دانشجوی پسر رشته داروسازی در کلاس درس بدون علائم تنفسی و قلبی پیدا شده و به بیمارستان <Hospital> گلستان اهواز منتقل شده و عملیات CPR (احیای قلبی، ریوی) انجام گرفت اما نتیجه‌ای نداشت و دانشجو فوت شده بود.

وی افزود: همچنین یک دانشجوی دختر رشته پزشکی نیز فوت شده که خانواده وی درهنگام بیدار کردن وی از خواب متوجه مرگ فرزندشان می‌شوند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: علت فوت این دانشجویان در دست بررسی است و کمیته بحران با حضور جمعی از پزشکان در دانشگاه تشکیل شده و موضوع در حال بررسی و پیگیری است.

شایان ذکر است دو هفته پیش نیز ۲ دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اقدام به خودکشی کردند که مسئولان دانشگاه توضیحاتی در خصوص این خودکشی‌ها ارائه دادند. همچنین یک تیم روانکاو نیز از سوی وزارت علوم بلا فاصله به خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اعزام شدند تا موضوع را بررسی نمایند. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: