کد خبر: ۲۴۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 14
شفاآنلاین :همزمان با انتصاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر علی ملک‌حسینی، -جراح پیوند کبد- با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت در اعتراض به این تغییر اعلام کرد از ادامه فعالیت در دانشگاه علوم پزشکی استعفا خواهد داد و خود را بازنشسته خواهد کرد.

به گزارش شفاآنلاین ،در نامه دکتر ملک‌حسینی خطاب به وزیربهداشت آمده است:

سلام جناب دکتر نمکی عزیز

حتما خود حضرتعالی خوب می‌دانید که بنده تاریخ‌مصرفم گذشته و به قول معروف آردمان را بیختیم و آردبیزمان را آویزان کرده‌ایم و پست و مقام و شهرت که همگی جزو زینت‌های شیطانی است دیگر از خانه ما رخت بربسته‌اند. به همین دلیل این چند جمله‌ای هم که می‌نویسم نه به عنوان شکوه یا شکایت است. فقط می‌خواستم خاطر شریف‌تان را به این موضوع بسیار مهم معطوف دارم که صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسندی نیست که هر بی‌سروپایی به آن تکیه دهد. این جایگاه نباید محل بده‌بستان استاندار نالایق یا نمایندگانی شود که برای حفظ مقام خود دست به هر زد‌وبندی بزنند. خیلی برای وزارت بهداشت که انسان فرزانه‌ای مثل جنابعالی در راس آن قرار دارد متاسفم که دانشگاه علوم پزشکی شیراز را قربانی خواست نامشروع افرادی کنند که برای این دانشگاه به اندازه پشیزی کار نکرده و دل نسوزانده‌اند و حرف آخر جناب وزیر، چرا در این جریان به جای راه انداختن هیاهوی لُر و ترک و… به کفایت و کارآمدی افراد توجه نشده است؟ چرا آقای دکتر حریرچی معاونت جنابعالی گفته‌اند که اینجا جای لرها نیست.
نهایت اینکه من بالاخره بعداز نزدیک به سی‌وهفت سال خدمت صادقانه و دوندگی شبانه‌روزی به سن ۷۰ سالگی قدم گذاشته‌ام و شرایط کامل بازنشستگی را دارا هستم. از فردا خود را بازنشسته کرده تا خفت هیات علمی بودن در دانشگاهی که دکتر لطفی رییس‌اش باشد نصیبم نگردد.
برای جنابعالی ‌هم آرزوی سعادت و سلامت و عاقبت به خیری دارم.
دکتر سید‌علی ملک‌حسینی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
بادرود به سروردکترملک حسینی فرهیخته . همراه سپاس بسیار و ستایش از دانش و کوشش های ارزنده و دست آوردهای ایشان. اینگونه بکارگماردن ها از سوی وزارت بدون رایزنی با استاد ارزنده و. خردمند مانند سرور دکتر ملک حسینی بسیار زیانبار میباشد .و آزار آن به دانش پزشکی میرسد. اگر گزینش دانشگاه درست بود و تنها برپایه رای استادان و شورای دانشکده پزشکی چند همکار کارآمد و شایسته برای ریاست دانشگاه پیشنهاد شده و وزیر تنها میتوانست یکی از نامزدهای پیشنهاد شده را برگزیند چنین انتصاب نادرستی روی نمیداد. شایسته است با گزینش ریاستی که پزشکان ورزیده و آگاه دانشگاه شیرازبپذیرند این داستان بخوشی گذشته و دانشجویان و بیماران و استادان ازهمکاری استاد دکتر ملک حسینی مانند گذشته برخورادر باشند . ایدون باد
زهرا میرحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
درود بر استاد بزرگوار دکتر ملک حسینی
استعفا استاد بزرگوار آسیب جبران نا|ذیری برای جامعه پزشکی و بیماران ایشان است.
اگرچه هر اقدام وحرکت دکتر ملک حسینی درس بزرگی است که در برابر بی عدالتی در هر جایگاهی مبارزه میکنند.
محمود صولتیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
باسلام درود بر پنجه های سلامت
ودرود بر دکتر ملک حسینی عزیز
قول شرف میدهم آن معاونی که اعلام داشته این جای لرها نیست براثر نداشتن علم آگاهی وقطعا علم ایشان در حد پدر پیوند اعضا که لر میباشد نبوده نیست درپایان از این معاونت اعلام میدارم هرچه سریعتر عذرخواهی کند ودر مقابل پدر پیوند وقوم لر زانو بزند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: