کد خبر: ۲۴۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 10
ساخت اورژانس و مرکز ترومای مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام حسین (ع) شاهرود سال ۱۳۹۵ با زیربنای پنج هزارو۲۰۰ متر مربع آغاز شد، ۷۵ تخت در ۲ طبقه داشته و برای ساخت و تکمیل آن بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است
شفا آنلاین>سلامت>اورژانس بزرگ و مجهز شاهرود سه شنبه با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین، ساخت اورژانس و مرکز ترومای مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام حسین (ع) شاهرود سال ۱۳۹۵ با زیربنای پنج هزارو۲۰۰ متر مربع آغاز شد، ۷۵ تخت در ۲ طبقه داشته و برای ساخت و تکمیل آن بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در بخش هم کف اورژانس شاهرود بخش های تحت نظر حاد ۱ و ۲ با ۳۰ تخت مجهز به امکانات پیشرفته و مانیتورینگ قلبی ،بخش تحت نظر اطفال با امکانات پیشرفته ،اتاق احیا با تجهیزات کامل ،بخش تزریقات و پانسمان ،دو اتاق عمل مجهز با امکانات پیشرفته ،بخش تصویر برداری شامل رادیولوژی دیجیتال –سی تی اسکن و سونوگرافی  ،دارو خانه ، اتاق های معاینه  و مشاوره پزشک و بخش اداری شامل پذیرش ، حسابداری ، ترخیص ، مددکاری ، صندوق و سوپروایزر قرار دارد.

 در طبقه نخست هم دو ICU شامل ۲۸ تخت ، چهار سوئیت و سالن آموزشی و کلاس های درس جانمایی شده است.

افتتاح مرکز جامع درمان ناباروری و IVF مرکز آموزشی پژوهشی درمانی بهار شاهرود دیگر برنامه وزیر بهداشت است.

اورژانس شاهرود یکی از فعالترین اوژانس های کشور است. قرار گرفتن این شهر در میانه راه تهران - مشهد و بروز حوادث رانندگی زیاددر این مسیر و خدمات رسانی به مصدومان تقویت این مرکز را ضروری کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: