کد خبر: ۲۴۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 10
حدود یک سال قبل ماجرای درگیری خیابانی بین دو مرد جوان به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد یکی از مردها با اصابت ضربه چاقو به چشمش بشدت مجروح شده است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>مرد جوانی که در جریان یک درگیری چشمش نابینا شده بود با مراجعه به دادگاه از مجازات متهم چشم پوشی کرد.

به گزارش شفاآنلاین، حدود یک سال قبل ماجرای درگیری خیابانی بین دو مرد جوان به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد یکی از مردها با اصابت ضربه چاقو به چشمش بشدت مجروح شده است. بنابراین متهم دستگیر<Arrested> و مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.در ادامه رسیدگی به پرونده پزشکان اعلام کردند یکی از چشم‌های مرد جوان نابینا شده است.

پدر این مرد نیز با مراجعه به دادسرا از متهم شکایت کرد و خواهان مجازات وی شد. 

سرانجام با گذشت یک سال از این حادثه صبح دیروز مرد جوان با حضور در شعبه هشتم دادگاه کیفری تهران در حالی که از مجازات متهم چشم پوشی کرد گفت: این مرد در شروع این درگیری نقشی نداشت من خودم مقصر بودم و بی‌دلیل در زندگی خصوصی او دخالت کردم و باعث شدم عصبانی شود.

 درگیری را نیز من شروع کردم و او تقصیری نداشت به همین خاطر رضایت می‌دهم و دیه هم نمی‌خواهم. من همان روزهای اول می‌خواستم رضایت بدهم درواقع اصلاً نمی‌خواستم شکایت کنم اما چون حالم خوب نبود و در بیمارستان بودم پدرم شکایت کرد. اما حالا رضایت می‌دهم.

بدین ترتیب قضات با توجه به گذشت شاکی برای صدور حکم متهم وارد شور شدند.ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: