کد خبر: ۲۴۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 10
این مراسم در تاریخ جمعه ۲۲ آذر در سالن اجلاس سران با حضور شخصیت‌های سیاسی و اجرایی و اعضای انجمن همراه با انتخابات دو سالانه شورای مرکزی انجمن برگزار خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت>دبیر بیست و هفتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی گفت: شرایط اقتصادی و سیاسی روز، اقتصاد سلامت، هزینه‌های واقعی خدمات پزشکی و تعرفه و تعهدات سازمان‌های بیمه‌گر به مراکز درمانی، در بیست و هفتمین مجمع این انجمن به بحث گذاشته خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر هادی عبداللهی - عضو شورای مرکزی و دبیر این مجمع  گفت: این مراسم در تاریخ جمعه ۲۲ آذر در سالن اجلاس سران با حضور شخصیت‌های سیاسی و اجرایی و اعضای انجمن همراه با انتخابات دو سالانه شورای مرکزی انجمن برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری انتخابات دوسالانه شورای مرکزی، بزرگترین تشکل سیاسی و صنفی جامعه پزشکی کشور  با حضور اعضا از سراسر کشور خبر داد.

عبداللهی گفت: پانل سیاسی و اقتصادی با حضور دکتر علی شکوری راد و دکتر فرشاد مومنی همراه با تریبون آزاد به تحلیل شرایط اقتصادی و سیاسی روز می‌پردازد.

عبداللهی همچنین برنامه عصر را پانل صنفی اعلام کرد که  با حضور دکتر علی نوبخت - رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر محمد رضا ظفرقندی - رییس سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر ایرج حریرچی - نماینده و معاون وزیر بهداشت، دکتر مصطفی سالاری - مدیر عامل تامین اجتماعی کشور، همراه با تریبون آزاد با حضور ادمین‌ها و نمایندگان گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی و اعضای انجمن و اقشار جامعه پزشکی برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع پانل صنفی، اقتصاد سلامت (هزینه واقعی خدمات و تعرفه) و همچنین پرداخت‌های سازمان‌های بیمه‌گر به مراکز درمانی خواهد بود و در رابطه با این موضوع، مسولین این امر و جامعه پزشکی در این زمینه به گفتگو و بحث خواهند پرداخت. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: