کد خبر: ۲۴۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 08
یکی از کاربردی ترین مسائل بیمه، حضور دربخش سلامت با توجه به نیازهای افراد از بدو تولد تا پایان عمر است. بدون شک تنها روشی که می تواند دغدغه های افراد را در رنج بیماری کاهش دهد، توجه به سیستم بیمه و کاهش مشکلات آن است
شفا آنلاین>سلامت>رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت گفت: برای کاهش مشکلات اقتصادی بیمه‌ها، باید هزینه‌ها کنترل شود و مردم نیز در پرداخت‌های بیمه‌ای مشارکت بیشتری کنند.

به گزارش شفا آنلاین، حسن امین لو گفت: یکی از کاربردی ترین مسائل بیمه، حضور دربخش سلامت با توجه به نیازهای افراد از بدو تولد تا پایان عمر است. بدون شک تنها روشی که می تواند دغدغه های افراد را در رنج بیماری کاهش دهد، توجه به سیستم بیمه و کاهش مشکلات آن است.

 رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت، با تاکید بر پرداخت یارانه متقاطع افزود: افراد باید در زمان سلامتی با پرداخت درست حق بیمه و ایجاد سرمایه گذاری در زمان بیماری، بتوانند از خدمات سلامت استفاده کنند، ضمن اینکه افراد دارای تمکن مالی نیز با پرداخت حق بیمه منطقی به افراد نیازمند در استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی کمک می کنند؛ لذا هر فردی به میزان وسع خود باید درپرداخت حق بیمه مشارکت کند.

 وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر این است که همه افراد باید از خدمات یکسانی استفاده کنند، سیستم بیمه با توجه به واقعیت های گفته شده می تواند عملکرد مناسبی داشته و نقاط ضعف را کاهش دهد، البته در تمام کشورهای دنیا از الگوها و نظام های مختلفی درحوزه سلامت استفاده می شود؛ اما مسئله مهم مشارکت بیشتر مردم درپرداخت های بیمه ای است.

 امین لو تاکید کرد: از عمر سیستم بیمه ای درکشور ما سال های بسیاری می گذرد و از زمان تصویب قانون بیمه همگانی خوشبختانه کشورمان درطرازقابل قبولی در افزایش پوشش بیمه ای افراد قرار دارد، اما درخصوص افزایش کیفیت خدمات و کاهش مشکلات اقتصادی بیمه باید اقدامات قابل قبولی انجام داد؛ لذا برای کاهش مشکلات بیمه ها باید مشارکت مردم درپرداخت ها افزایش داشته و هزینه را باید کنترل کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: