کد خبر: ۲۴۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 08
باید توجه کرد که بیماران کلیوی یکی از گروه بیمارانی هستند که در طول عمرشان ممکن است صدمات زیادی را متحمل شوند و زجر بسیار کشند. نهایتاً برخی از این بیماران به مراحل حاد بیماری رسیده و نیازمند دیالیز می‌شوند
شفا آنلاین>سلامت>دبیرکل جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی مجدد خط تولید فیلتر صافی دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران خبر داد و گفت: این خط تولید می‌تواند سالانه ۲.۵ میلیون فیلتر صافی دیالیز تولید کند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمودرضا پیروی در مراسم افتتاح خط تولید فیلتر صافی همودیالیز، گفت: راه‌اندازی مجدد این خط تولید کار بزرگ و بسیار ارزشمندی است. باید توجه کرد که بیماران کلیوی یکی از گروه بیمارانی هستند که در طول عمرشان ممکن است صدمات زیادی را متحمل شوند و زجر بسیار کشند. نهایتاً برخی از این بیماران به مراحل حاد بیماری رسیده و نیازمند دیالیز می‌شوند؛ به طوری که باید در طول زندگی‌شان همواره دیالیز شوند.

وی افزود: البته خوشبختانه با افزایش پیوند کلیه در کشور، شاهدیم که سلامتی به بخشی از بیماران کلیوی بازگشته، اما در برخی بیماران، پیوند کلیه پس می‌زند و بیمار مجددا نیازمند دیالیز است.

پیروی با بیان این که در دنیا ۱۰.۵ میلیون نفر بیمار نیازمند دیالیز وجود دارد، گفت: تعداد این بیماران در ایران ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر است که البته پیش‌بینی می‌شود این تعداد طی ۱۰ سال آینده به ۵۰ هزار نفر افزایش یابند. بنابراین راه‌اندازی مجدد خط تولید فیلترهای دیالیز همت بزرگی در سال رونق تولید بوده و بسیار ارزشمند است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: این خط تولید می‌تواند در ۲۴ ساعت، ۱۰ هزار فیلتر صافی دیالیز و در سال ۲.۵ میلیون فیلتر صافی دیالیز تولید کند که بیش از ۴۵ درصد از سهم بازار را هم تامین می‌کند. بر همین اساس برای همه کسانی که قدم در راه افتتاح مجدد این خط تولید گذاشتند آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بیماران دیالیزی هم سلامتی خود را بازیابند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: