کد خبر: ۲۴۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 03
بررسی‌های مقدماتی نشان می‌دهد این فرد تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان با این روش به حساب خودش واریز کرده است که پس از لو رفتن ماجرا، ۲۰۰ میلیون آن را بازگردانده است
شفاآنلاین>سلامت> دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آق‌قلا از دستگیری دو نفر ار کارمندان مرکز بهداشت این شهرستان به اتهام اختلاس خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،حسن نجفی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آق‌قلا، از دستگیری دو نفر ار کارمندان مرکز بهداشت این شهرستان به اتهام اختلاس خبر داد و گفت: یکی از این افراد مسئول امور مالی مرکز بهداشت آق قلا بود؛ این فرد ۵ روز آخر هر ماه به بهانه مسائل مالی از مراکز بهداشت<Health> می‌خواست از کارتخوان استفاده نکنند و پول را برای واریز به خزانه دولت، نقدی به وی تحویل دهند.

نجفی ادامه داد: این فرد پس از جمع آوری پول‌های نقدی، به جای خزانه دولت به حساب خودش واریز می‌کرد.

دادستان آق‌قلا تصریح کرد: بررسی‌های مقدماتی نشان می‌دهد این فرد تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان با این روش به حساب خودش واریز کرده است که پس از لو رفتن ماجرا، ۲۰۰ میلیون آن را بازگردانده است.

نجفی افزود: در مورد دوم هم خانمی که مسئول تعرفه در یکی از مراکز بهداشتی این شهرستان بود، مبلغ وجه دریافتی را کمتر از میزانی که از مردم می‌گرفت در سیستم ثبت می‌کرد و مابقی را به حساب خودش منتقل می‌کرد. هر دو نفر فعلا بازداشت هستند و تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.میزان 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: