کد خبر: ۲۴۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 20
در حوزه تحقیقات آزمایشگاهی و تهیه کیت‌های آزمایشگاهی به دلیل تحریم‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تحقیقات داخلی و تلاش دانشمندان بتوانیم مشکلات این حوزه را رفع کنیم و در زمینه تهیه کیت‌های آزمایشگاهی خودکفا شویم
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: امیدواریم با تحقیقات داخلی و تلاش دانشمندان بتوانیم در زمینه تهیه کیت‌های آزمایشگاهی خودکفا شویم.

به گزارش شفا آنلاین، اصغر عبادی‌فر رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات وزارت بهداشت با اشاره به این که مراکز تحقیقاتی دارویی جزو بهترین مراکز تحقیقاتی به لحاظ کمی و کیفی محسوب می‌شوند، گفت: مراکز تحقیقاتی دارویی پنج درصد کل مراکز را به خود اختصاص می‌دهند؛ اما در بحث تولید علم بیش از ۱۰ درصد کل مقالات تحقیقاتی را تولید می‌کنند.

عبادی‌فر افزود: گفت: همچنین ارجاعات این مقالات بیش از سهم خودشان است و در واقع چه از نظر کمی و چه کیفی جزو بهترین مراکز ما هستند.

وی درباره چالش‌های این حوزه اظهار داشت: در حوزه تحقیقات آزمایشگاهی و تهیه کیت‌های آزمایشگاهی به دلیل تحریم‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تحقیقات داخلی و تلاش دانشمندان بتوانیم مشکلات این حوزه را رفع کنیم و در زمینه تهیه کیت‌های آزمایشگاهی خودکفا شویم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: