کد خبر: ۲۴۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 18
طبق گزارشات ارائه شده تا امروز هیچ گزارش قطعی درباره اینکه فرکانس‌ها باعث سرطان، ناباروری و بارداری خارج از رحم می‌شود، وجود ندارد
شفاآنلاین>سلامت>نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق بررسی‌های به عمل آمده، هیچ گزارش قطعی درباره وجود اثرات مضر و آسیب‌رسان پارازیت‌ها و فرکانس‌های ماهواره‌ای وجود ندارد؛ لذا مردم نباید نگران باشند.

به گزارش شفاآنلاین، محمدحسین قربانی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور مدیر شبکه سلامت و رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت سازمان صداوسیما برگزار شد که گزارشی از برنامه‌های خود را ارائه دادند.

وی گفت که در این جلسه تاکید شد باید مسائل بهداشت و درمان به صورت شفاف در صداوسیما مطرح شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در این جلسه آثار پارازیت و امواج ماهواره‌ای بر سلامت مردم با حضور وزیر ارتباطات و مسئولان وزارت بهداشت، سازمان محیط زیست، سازمان انرژی اتمی و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طبق گزارشات ارائه شده تا امروز هیچ گزارش قطعی درباره اینکه فرکانس‌ها باعث سرطان، ناباروری و بارداری خارج از رحم می‌شود، وجود ندارد.

به گفته وی، در این جلسه مقرر شد گزارشی با محوریت دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط با همکاری تعدادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا تهیه شود تا با ارائه گزارشی شفاف به مردم دغدغه و نگرانی آنها از آسیب‌رسان بودن فرکانس‌ها رفع شود.ایسنا 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: