کد خبر: ۲۴۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 16
به رغم اجرای طرح تحول سلامت و تداوم آن، اما پرداختی پرستاران مناسب نیست. به طوری که در پرداخت آن نیز شاهد عقب ماندگی تا یک سال نیز در برخی مناطق کشور هستیم
شفا آنلاین>سلامت>دبیر شورای عالی نظام پرستاری، نسبت به روش های پرداختی پرستاران انتقاد کرد و گفت: پرداختی ها به جامعه پرستاری، مناسب نیست.

به گزارش شفا آنلاین، محمدرضا عزیزی، روز شنبه در اولین نشست خبری بعد از آغاز به کار دوره پنجم سازمان نظام پرستاری، افزود: یکی از برنامه های اصلی در دوره پنجم، بازسازی و ارتقا هویت حرفه ای پرستاری است.

وی با عنوان این مطلب که در سه ماهه اول شروع به کار فعالیت سازمان نظام پرستاری در دوره پنجم برنامه ۴ ساله سازمان را اعلام خواهیم کرد، ادامه داد: اولویت برنامه ریزی ما به گونه ای است که پرستاری در جایگاه واقعی خودش دیده شود و قطعا، مردم بیشتر از پرستاران، نفع خواهند برد.

عزیزی، فعالیت و اولویت دوره پنجم سازمان نظام پرستاری را بر اساس کارآمدی و ایجاد فضای همدلی و همگرایی برای دستیابی به اهداف جامعه پرستاری عنوان کرد و گفت: رویکرد این دوره، جوانگرایی است.

وی با عنوان این مطلب که در کوتاه مدت به دو مسئله شاخص پرستاری توجه خواهیم کرد، افزود: استخدام و جذب پرستار، یکی از اولویت های سازمان نظام پرستاری است. ما معتقدیم که باید در روند جذب نیروی پرستاری، تجدیدنظر شود.

عزیزی، مسئله دوم را موضوع پرداختی های نظام سلامت و پرستاران عنوان کرد و گفت: به رغم اجرای طرح تحول سلامت و تداوم آن، اما پرداختی پرستاران مناسب نیست. به طوری که در پرداخت آن نیز شاهد عقب ماندگی تا یک سال نیز در برخی مناطق کشور هستیم.

وی همچنین به طرح قاصدک اشاره کرد و افزود: این روش پرداختی نیز باعث نارضایتی شدید پرستاران شده و می بایست هر چه سریع تر اصلاح شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: