کد خبر: ۲۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 15
طرح زیست شبانه در کمیسیون‌ها در حال بررسی است و قرار است طرح نهایی آن پایان آبان به شورای شهر ارسال شود.
شفاآنلاین>اجتماعی> عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از حضور معاون شهردار در صحن شورا برای پاسخ به ایرادات طرح ترافیک خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،«حسن خلیل‌آبادی» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص ارسال لایحه زیست‌شبانه به شورای شهر تهران گفت: طرح زیست شبانه در کمیسیون‌ها در حال بررسی است و قرار است طرح نهایی آن پایان آبان به شورای شهر ارسال شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فرمانداری تهران سرانجام موافقت خود را با طرح اعلام کرده است، اظهار داشت: فرمانداری اگر موافق طرح زیست شبانه نباشد هم باید دلایل خود را مطرح کند،‌ اما فکر نمی‌کنم مشکلی باشد و آنها نیز موافقت می‌کنند. اگر آنها ایراد بگیرند نیز حقشان است و ما ایرادهای قانونی وارده از سوی فرمانداری را برطرف خواهیم کرد. 

خلیل‌آبادی همچنین درباره آلودگی هوای تهران و شکست طرح ترافیک اظهار داشت: دو نظر درباره این طرح وجود دارد،‌ برخی معتقدند این طرح باعث کاهش آلودگی هوا شده و برخی معتقدند باعث افزایش ترافیک و افزایش آلودگی هوا شده است. 

عضو شورای شهر تهران درخصوص حضور معاون حمل‌ونقل وترافیک در شورای شهر برای پاسخ به ایرادات طرح ترافیک، گفت: کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و کمیسیون محیط زیست شنبه جلسه مشترکی خواهند داشت و این طرح به صورت کارشناسی ارزیابی خواهد شد و نظرات در صحن شورای شهر مطرح و آقای پورسیدآقایی نیز در صحن شورا حضور پیدا می‌کنند و به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ و توضیحاتی درباره آن ارائه خواهد داد. ایلنا 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: