کد خبر: ۲۴۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 13
: فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالبی کذب قصد دارد ما را به خیانت علیه یکدیگر متهم کند که این مسأله باعث بروزسوء ظن و برهم خوردن روابط خانوادگی‌مان شده است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> همسایه مزاحم که با انتشار مطالب غیرواقعی در فضای مجازی درصدد ایجاد اختلاف بین زوج‌های ساکن ساختمان محل سکونت خود بود از سوی پلیس فتای پایتخت دستگیر شد. 

به‌گزارش شفاآنلاین، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این پرونده گفت: رسیدگی به این پرونده با مراجعه و شکایت زن و شوهر جوانی به پلیس فتا در دستور کار قرار گرفت. 

این زوج در خصوص جزئیات شکایت‌شان عنوان کردند: فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالبی کذب قصد دارد ما را به خیانت<Betrayal> علیه یکدیگر متهم کند که این مسأله باعث بروزسوء ظن و برهم خوردن روابط خانوادگی‌مان شده است.

 رئیس پلیس فتا عنوان کرد: در طول چند روز شکایت‌های مشابهی به‌دست‌مان رسید که نوع و شیوه جرایم نشان می‌داد مجرم یک نفر است. با این فرضیه کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات‌شان را آغاز کردند و به مردی 35 ساله که ساکن غرب تهران بود رسیدند و پس از شناسایی متهم مشخص شد که او یکی از همسایه‌های شاکی‌ها است.

 بنابراین با دستور قضایی، متهم پرونده دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت و جرمش را پذیرفت. این متهم علت کارش را اختلاف با زوج جوان به خاطر نپرداختن هزینه‌های مجتمع مسکونی و درگیری لفظی با آنها عنوان کرد. این مقام انتظامی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای معرفی شد.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: