کد خبر: ۲۴۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 11
۹ واحد درمانگاهی اکنون به ۲۷ درمانگاه رسیده است و فضای ۴۰۰ متری درمانگاه امروز حدود ۳۰۰۰ متر است. ما توانستیم در ساختمان جدید خدمات MRI، تست تشخیص سرگیجه، فیزیوتراپی و ... را به مردم ارائه دهیم
شفاآنلاین>سلامت>صبح امروز درمانگاه‌های جدید تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیراعلم با حضور مسئولینی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین خیرین سازنده افتتاح شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر آرش جعفریه - رئیس بیمارستان امیر اعلم با اشاره به اینکه روزانه در درمانگاه این بیمارستان ۶۰۰ بیمار درمانگاهی ویزیت می‌شوند، گفت: سالانه نیز حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار عمل جراحی<Surgery> در این بیمارستان انجام می‌دهیم. تمام اقداماتی که تا کنون به مردم ارائه داده‌ایم با وجود تمام محدودیت‌های فیزیکی موجود بود.

وی با اشاره به اقدام خیرین سازنده درمانگاه جدید بیمارستان گفت: ۹ واحد درمانگاهی اکنون به ۲۷ درمانگاه رسیده است و فضای ۴۰۰ متری درمانگاه امروز حدود ۳۰۰۰ متر است. ما توانستیم در ساختمان جدید خدمات MRI، تست تشخیص سرگیجه، فیزیوتراپی و ... را به مردم ارائه دهیم.

جعفریه ادامه داد: برای اینکه بتوانیم گستره خدمات خود را افزایش دهیم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کردیم. در همین زمینه تونلی میان درمانگاه و بیمارستان احداث کردیم تا انتقال بیماران راحت‌تر صورت گیرد.

وی افزود: البته همچنان با مشکلاتی مانند تخصیص بودجه برای بحث‌های هتلینگ بیمارستان روبرو هستیم که امیدواریم وزارت بهداشت نگاه ویژه‌تری به این بخش و این بیمارستان داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیمارستان امیراعلم در یکی از حساس‌ترین، شلوغ‌ترین و سیاسی‌ترین مناطق شهر تهران واقع شده است، گفت: با توجه به مواردی که ذکر کردم اما متاسفانه اورژانس بیمارستان امیراعلم می‌تواند بدترین اورژانس منطقه قلمداد شود که امیدواریم مشکلات موجود در حوزه اورژانس نیز به زودی برطرف شود. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: