کد خبر: ۲۴۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 10
آهن‌یاری نیز ویژه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول انجام و سالانه یک مرتبه انجام می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وارنیش فلورایدتراپی برای همه دانش آموزان ابتدایی انجام می‌شود گفت: وارنیش سالانه دو مرتبه و طبق استانداردهای موجود انجام می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،مهرزاد حمیدی ، با اشاره به برنامه‌های غربالگری سلامت دانش‌آموزان اظهار کرد: برنامه‌های غربالگری با قوت خود همانند سنوات گذشته دنبال می‌شود.  طی غربالگری‌های سلامت<Health> اگر دانش‌آموزی دچار مشکلاتی در حوزه بینایی، شنوایی و... شده باشد شناسایی شده و برای انجام مداخلات به سطوح بالاتر ارجاع می‌شود.

وی افزود: وارنیش فلورایدتراپی نیز برای مدارس ابتدایی انجام می‌شود و ارتباط خوبی با وزارت بهداشت داریم. آنها توافقاتی که از قبل داشتیم را تعدیل نکرده و کار با همان قوت دنبال می‌شود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وارنیش فلورایدتراپی برای همه دانش آموزان ابتدایی انجام می‌شود گفت: وارنیش سالانه دو مرتبه و طبق استانداردهای موجود انجام می‌شود.

حمیدی افزود: آهن‌یاری نیز ویژه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول  انجام و سالانه یک مرتبه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل بهداشتی بروزرسانی شده و در اختیار تمام مدارس کشور قرار گرفته است عنوان کرد: موارد و نکات بهداشتی لازم در زمینه‌های مختلف در دستورالعمل بهداشتی قید شده است و از سوی مدارس اجرا می‌شود.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: