کد خبر: ۲۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 10
شفا آنلاين-سازمان هواشناسی کشور از وزش مجدد باد شدید در تهران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،مهندس احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا روز چهارشنبه در مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق و دامنه‌های مرکزی زاگرس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در روز پنجشنبه این وضعیت در استان‌های واقع در شمال غرب و شمال شرق رخ خواهد داد و تا روز پنجشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و در برخی ساعات کاهش دید افقی ادامه خواهد داشت. همچنین روزهای پنچشنبه و جمعه و روز جمعه دریای عمان مواج و طوفانی خواهند بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس در روز چهارشنبه آسمان تهران کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 26 و 37 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌َود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 36 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: