کد خبر: ۲۴۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 08
با وقوع این زلزله در روستاهای مناطق سردسیر کشور و روستاهایی که بیشتر بناهای شان خشتی است، کار امداد به سرعت آغاز شد. بر اساس آمار اولیه تا حوالی ۵ صبح تا به حال این زلزله در روستای ترکمن‌چای میانه ۵ قربانی داشته است.
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>زلزله ۵/۹ ریشتری که مرکز آن در حد فاصل استان‌های آذربایجان های غربی ، شرقی و زنجان ، جایی میان روستای ترکمن‌های میانه و سراب بوده است، تعدادی از هموطنان‌مان جان باختند.

به گزارش شفاآنلاین ، ساعت ۲:۱۷ دقیقه بامداد بود که لرزه های شدید در استان‌های شمال غربی کشور به وقوع پیوست و یگان های امدادی از همان لحظه در آماده باش قرار گرفتند.

با وقوع این زلزله<Earthquake> در روستاهای مناطق سردسیر کشور و روستاهایی که بیشتر بناهای شان خشتی است، کار امداد به سرعت آغاز شد. بر اساس آمار اولیه تا حوالی ۵ صبح تا به حال این زلزله در روستای ترکمن‌چای میانه ۵ قربانی داشته است. این آمار را ایسنا به نقل از مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی منتشر کرده است.

همچنین در این روستا ۳۰ خانه تخریب شده است. در سراب به بیش از ۱۵۰ نفر آسیب جسمی وارد شده و تعدادی از احشام کشته شدند اما امداد رسانی به مردم در این مناطق ادامه دارد.خبرآنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار