کد خبر: ۲۴۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 07
دکتر حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی انتخاب دکتر محمد میرزابیگی را به عنوان رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور در دوره جدید تبریک گفت
شفا آنلاین>سلامت>دکتر حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی انتخاب دکتر محمد میرزابیگی را به عنوان رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور در دوره جدید تبریک گفت.

به گزارش شفا آنلاین،  متن پیام دکتر مریم حضرتی به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد میرزابیگی
رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور

بدین وسیله انتخاب حضرتعالی توسط جامعه شریف پرستاری به عنوان رییس کل سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می نمایم. اعتقاد دارم چالش‌های پیش روی نظام سلامت را می‌توان با همدلی، همراهی و ‌هم‌افزایی به فرصت‌هایی در جهت نیل به اهداف والای نظام سلامت تبدیل نمود.

انتظار می‌رود نظام پرستاری در دوره پنجم بتواند اقدامات موثری در جهت حفظ شأن و منزلت جامعه شریف پرستاری بردارد. پرستارانی که در سالهای سخت به خصوص در دوران دفاع مقدس و تحریم‌ها و در لحظات سخت مانند زلزله، سیل و بلایا در کنار مردم عزیز کشورمان در همه صحنه‌ها، حضور سازنده و پر تلاشی داشتند و هرگز اجازه ندادند وقفه‌ای در ارایه خدمت به مردم ایجاد شود.

همچنین همکاری و همراهی با تیم نظام سلامت و کمک به معاونت و هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته پرستاری در جهت تدوین برنامه های پرستاری مردم محور و جامعه نگر مانند برنامه پوشش بیمه ای خدمات مراقبت در منزل و مراقبت های طولانی مدت و تسکینی و استانداردسازی خدمات پرستاری و نظارت و ارزشیابی آن، توسعه بیمارستان‌های اخلاق محور و ارتقای اخلاق حرفه‌ای، کمک در رایزنی با مجلس جهت کسب مجوزهای استخدامی پرستاران و ارایه پیشنهادهای سازنده جهت جبران کمبود نیروی پرستاری و همکاری در اجرای فرایند اعطای صلاحیت حرفه‌ای و همچنین کمک در جهت اجرای مطلوب برنامه های وزارتی نظیر برنامه نظام ارجاع، پرونده الکترونیک، پزشکی خانواده از دیگر انتظارات این معاونت از سازمان پرستاری در دوره پنجم است.

امید است با اتکال به خداوند منان و همکاری و همیاری همه اعضای جامعه پرستاری بتوانیم گام موثری در خدمت رسانی به مردم و ارتقای حرفه برداریم.  توفیق آن برادر گرامی را در خدمت به مردم عزیز کشورمان در این جایگاه رفیع از خداوند بزرگ مسالت دارم.

دکتر مریم حضرتی
معاون پرستاری وزارت بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: