کد خبر: ۲۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 07
نمایشگاه بین المللی بهداشت «مدینکس _ ۲۰۱۹» با همکاری وزارت بهداشت و بنیاد دولتی ترویج صادرات و سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان به مدت سه روز برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>نمایشگاه بین المللی بهداشت «مدینکس _ ۲۰۱۹» شب گذشته (چهارشنبه شب) با  حضور ۱۲ کشور از جمله ایران در باکو  پایتخت جمهوری آذربایجان  آغاز بکار کرد.

به گزارش شفا آنلاین، در این نمایشگاه بیش از ۷۰ شرکت و مرکز درمانی از کشورهای روسیه، آلمان ، ژاپن ، پاکستان ، ایتالیا ، قزاقستان، اوکراین ، جمهوری آذربایجان، ترکیه  و همچنین گروه  پزشکی «آراد استان  اردبیل» توانمندی های خود در حوزه تولید انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی، ارایه خدمات  درمانی و سازماندهی گردشگری سلامت(health tourism) را  به نمایش گذاشته اند.

«شهریار موحدی» مدیر داخلی گروه پزشکی آراد ضمن اشاره  به این که این گروه  پزشکی در حوزه گردشگری سلامت فعال است ، هدف از حضور در این  نمایشگاه بین المللی را معرفی ظرفیت  ها و  توانمندی های ایران در حوزه  بهداشت، درمان و گردشگری سلامت عنوان کرد .

وی همچنین با اشاره به علاقه و اعتماد شهروندان جمهوری آذربایجان به پزشکان  و متخصصان ایرانی برای درمان ، بر ضرورت  حذف واسطه ها و دلالان برای اعزام بیماران کشور آذربایجان به ایران برای درمان در مراکز بهداشتی تاکید  کرد .

نمایشگاه بین المللی بهداشت «مدینکس _ ۲۰۱۹» با همکاری وزارت بهداشت  و بنیاد دولتی ترویج صادرات و سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان به مدت سه  روز برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: