کد خبر: ۲۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 10
شفاآنلاین-ˈلوان جاگاریانˈ سفیر روسیه در کشورمان در دیدار با استاندار گیلان گفت: گسترش همکاری ها با ایران، از خواسته های ما است.
به گزارش شفاآنلاین، جاگاریان عصر دوشنبه در این دیدار، گیلان را پل ارتباطی خوبی برای دو کشور ایران و روسیه ذکر و بیان کرد: اهمیت ارتباط استان گیلان با مناطق جنوبی فدراسیون روسیه در تعمیق این روابط بر کسی پوشیده نیست.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه روابط روسیه و ایران در مسیر سازنده و رو به پیشرفت قرار دارد، گفت: این روابط حسنه باید در گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی بیشتر نمایان شود.

ˈمحمدعلی نجفیˈ افزود: معتقدیم همکاری های حسنه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه هم اکنون در مسیر سازنده و رو به پیشرفت است و باید زمینه های لازم برای بهره برداری بخش خصوصی از مزایای این مناسبات را بیشتر فراهم کنیم.

وی ادامه داد: این روابط حسنه در گسترش مبادلات اقتصادی گیلان با استان های جنوبی روسیه متبلور می شود و گیلان ظرفیت های فراوانی برای تقویت روابط ایران و روسیه دارد.

 جشن ملی روسیه نیز با شرکت استاندار گیلان، معاون برنامه ریزی استاندار، شهردار رشت و دیگر مسوولان استانی با حضور لوان جاگاریان سفیر روسیه در کشورمان، در کنسولگری روسیه در رشت برگزار شد.

به گفته سفیر روسیه در ایران، جشن ملی روسیه هفته جاری در اصفهان و نیز در سفارت این کشور در تهران برگزار می شود.

روسیه‏ فدراتیو در رشت مرکز استان گیلان سرکنسولگری دارد. ماکسیم بارانوف نیز سرکنسول روسیه در رشت است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار