کد خبر: ۲۴۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 22
محققان دریافتند نرخ خودکشی در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، سالانه ۷ درصد افزایش داشته درحالیکه بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳، سالانه ۳ درصد افزایش داشته است
شفا آنلاین>اجتماعی>طبق گزارش جدید دولت فدرال آمریکا، نرخ مرگ ناشی از خودکشی و قتل در بین افراد رده سنی ۱۰ تا ۲۴ سال در آمریکا در حال افزایش است.

به گزارش شفا آنلاین، طبق آمار مرکز ملی سلامت آمریکا، نرخ خودکشی در افراد جوان رده سنی ۱۰ تا ۲۴ سال بین سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷، ۵۶ درصد افزایش داشته است.

به گفته محققان، نرخ قتل در بین افراد ۱۰ تا ۲۴ سال بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷، ۱۸ درصد افزایش داشته است.

محققان دریافتند نرخ خودکشی در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، سالانه ۷ درصد افزایش داشته درحالیکه بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳، سالانه ۳ درصد افزایش داشته است.

«سالی کرتین»، سرپرست تیم مطالعه، در این باره می گوید: «مرگ و میرهای تصادفی نظیر سوانح رانندگی، اووردوز مواد و غرق شدن، همچنان علت اصلی مرگ در این گروه سنی هستند . اما مرگ های ناشی از خودکشی(Suicide) و قتل دقیقا بعد از آن قرار گرفته و در حال افزایش هستند.»

به گفته محققان، نمی توان یک علت را عامل افزایش این مرگ های خشونت آمیز دانست و احتمالا تلفیقی از چندین فاکتور در این زمینه موثر هستند.

محققان اذعان می کنند جامعه در مجموع عصبانی تر و کم طاقت تر شده است که همین مسئله در افزایش نرخ خودکشی و قتل تاثیر گذاشته است.

محققان فاکتورهای تاثیرگذار دیگر را بیماری های روانی دوری کودکی، قرارگیری در معرض خشونت، مشکلات رابطه ای، سوءاستفاده از کودکان، و دسترسی به سلاح های مرگبار عنوان می کنند.
برچسب ها: خودکشی ، قتل ، خشونت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: