کد خبر: ۲۴۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 21
تاکنون از ٣٨٢ زائر مصدوم یا بیمار پذیرش شده در مرز مهران ٢٧٠ نفر به مرکز درمانی مبدا زائر منتقل شدند و پس از اقدامات درمانی ۶٠ درمان و ترخیص و ۵٢ نفر بستری شده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین گفت: ١٨٨ نفر از بیماران براى ادامه روند درمان با آمبولانس هوایى به تهران و شیراز منتقل شدند.

به گزارش شفاآنلاین،حسین کولیوند، رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین، با اشاره به آمار زائران مصدوم و بیمار اعزامی از کشور عراق به پایانه‌های مرزی ایران تا صبح روز ٢٨ مهر ۹۷ اظهار کرد: در مجموع ۵۵۴ زائر اربعین حسینی از کشور عراق به پایانه‌های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده‌اند که از این تعداد ٣٨٢ نفر به مرز مهران، ١٣۶ نفر به مرز شلمچه، ٢١ نفر به مرز چذابه و ١۵ نفر به مرز خسروی انتقال پیدا کردند.

مرز مهران؛ بیشتر آمار زائران اربعین مصدوم و بیمار اعزامی

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین ادامه داد: تاکنون از ٣٨٢ زائر مصدوم یا بیمار پذیرش شده در مرز مهران ٢٧٠ نفر به مرکز درمانی مبدا زائر منتقل شدند و پس از اقدامات درمانی ۶٠ درمان <treatment>و ترخیص و ۵٢ نفر بستری شده‌اند.

کولیوند ادامه داد: در مرز شلمچه ۱۳۶ زائر مصدوم یا بیمار پذیرش شده است که از این تعداد ۱۳ نفر بستری، ۳۵ نفر به مرکز درمانی شهر مبدا زائر منتقل و ۸۸ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین اظهار کرد: در مرز چذابه ٢١ زائر مصدوم یا بیمار پذیرش شده است که از این تعداد ١٢ نفر بستری و ٩ نفر درمان و ترخیص شده‌اند همچنین تاکنون از ۱۵ زائر مصدوم یا بیمار پذیرش شده در مرز خسروی ۱۰ نفر درمان و ترخیص و ۵ نفر بستری شده‌اند.

اعزام ١٨٨ زائر مصدوم با آمبولانس هوایى تا به امروز

کولیوند اظهار کرد: افزون بر این‌ها ١٨٨ نفر از مصدومان و بیماران پس از اقدامات درمانى مناسب براى ادامه روند درمان با آمبولانس هوایى به تهران و شیراز منتقل شدند که از این تعداد ١۵۶ نفر از ایلام به تهران و ٣٢ نفر از آبادان به شیراز انتقال پیدا کردند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: