کد خبر: ۲۴۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 19

شفا آنلاین>اجتماعی>تصاویر نشنال جئوگرافیک هیشه خاص هستند اما شاید دیدن تصاویر زیر نظرتان را در مورد خاص بودن تغییر دهد.


تصویری نادر از یک روباه تبت و در لحظه قبل از حمله به نوعی سمور. عکاس چینی یائونگینگ با این عکس برنده جایزه بهترین عکاس مستند در حیات وحش شد


این عکس توسط عکاسی چهارده ساله به نام کروز ارزدمان گرفته شده است که یک ماهی مرکب را شکار کرده بود و برنده جایزه عکاس جوان حیات وحش سال شد.


شانزن فن با این عکس هوایی از یک گله در حال حرکت در شیب پوشیده از برف در صحرای کوموکولی چین برنده جایزه "گله حیواتات در محیط زیستشان" شد.


این تصویر ازیبا از مهاجرت قورباغه ها در جنوب ایتالیا ، توسط مانوئل پلیکنر ، به دلیل " ثبت رفتار دوزیستان و خزندگان" جایزه گرفت.


عکاس نروژی ادن ریکاردسون با این عکس زیبا جایزه برترین عکس سال در حوزه بررسی رفتار پرندگان را گرفت. جالب است بدانید حدود سه سال طول کشید تا این عقاب به حضور دوربین عادت کند.


دانیل کرونوئر عکاسی بود که موفق شد در جنگلی در کاستاریکا مورچه ها را هنگام شکار و ساختن پناهگاه به تصویر بکشد و این تصویر نشان می دهد موریانه ها چگونه آشیانه ای به شکل تاج ساخته اند. وی به خاطر این عکس جایزه "رفتار حشرات" را دریافت کرد.


این عکس را می توان یکی از نادرترین و زیباترین عکسهای لحظه شکار دانست. لحظه ای بی نظیر که باعث شد عکاس آن یونگ کینگ بائو برترین جایزه را در بخش "رفتار پستانداران". دریافت کند. تا پیش از این هیچ عکاسی از این نوع شکار با جزئیات عکس نگرفته بود.


این عکس که یک عنکبوت خرچنگی را نشان می دهد توسط عکاس هندی ریپان بیسوا در بخش "پرتره حیوانات" برنده جایزه شد. این حشره کوچک ظاهری دارد که گویی از دیدن عکاس شگفت زده شده است.


استفان کریستمن بخاطر این عکس که در قطب جنوب ثبت شده است برنده جایزه شده است. وی این تصویر را از بیش از 5000 پنگوئن امپراتور در یک روز سرد یخبندان در یک لحظه کوتاه گرگ و میش ثبت کرد.


اریکا کواسویک با این تصویر از شاخه های درخت سرو پوشیده از جلبک های سبز و نارنجی و خاکستری برنده جایزه بخش گیاهان کالیفرنیا شد.انتخاب

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: