کد خبر: ۲۴۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 18
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ایران با استفان هیوسی، مدیر عامل سازمان بیمه حوادث اجتماعی آلمان در حاشیه اجلاس جهانی تامین اجتماعی ۲۰۱۹ در بروکسل دیدار کرد
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ایران با مدیر عامل سازمان بیمه حوادث اجتماعی آلمان دیدار و درباره گسترش همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش  شفا آنلاین:به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ایران با استفان هیوسی، مدیر عامل سازمان بیمه حوادث اجتماعی آلمان در حاشیه اجلاس جهانی تامین اجتماعی
۲۰۱۹<World Summit on Social Security>  در بروکسل دیدار کرد.

این نشست در راستای اجرای مفاد یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین دو طرف که در شهریور ۱۳۹۷ به امضا رسیده است و با هدف پیگیری اقدامات صورت گرفته در فاز اول برنامه عملیاتی و همچنین  مذاکره درخصوص فاز دوم برنامه اقدام مشترک، برگزار شد.

به موجب این یادداشت تفاهم، توسعه زمینه‌های همکاری متقابل در حوزه‌های مدیریت توانبخشی، برنامه‌های بازگشت به کار، برنامه‌ریزی و مدیریت بیمارستانی، تسهیل تبادل اطلاعات و برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان برای سازمان‌های متبوع امکان پذیر شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه حوادث اجتماعی آلمان در این نشست گفت: پیاده سازی مفاد یادداشت تفاهم و عملیاتی‌سازی محورهای پیشنهادی برنامه اقدام مشترک، مستلزم تبیین وضع موجود، اصلاح ساختار و برخی از قوانین و مقررات جاری از سوی سازمان تامین اجتماعی ایران است.

سازمان بیمه حوادث اجتماعی آلمان، مسئولیت نظارت و سرپرستی همه نهادها و موسسات قانونی بیمه حوادث آلمان را از هر دو بخش خصوصی و دولتی بر  عهده دارد.   نهادها و موسسات زیرمجموعه این سازمان، حدود ۷۰ میلیون نفر را تحت پوشش بیمه حوادث شغلی دارند و طیف گسترده‌ای از خدمات در حوزه ایمنی و سلامت در محیط کار،   توانبخشی، طب کار، حوادث ناشی از کار، بیماری‌های شغلی، پرداخت غرامت دستمزد و ... را به افراد تحت پوشش ارائه می‌کنند.

سازمان بیمه حوادث اجتماعی آلمان همچنین دارای چندین مرکز تحقیقاتی و آموزشی در حوزه ایمنی و طب کار و ۱۱ کلینیک تخصصی درمانی  بیماری‌های شغلی و حوادث و آسیب‌های ناشی از کار است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: