کد خبر: ۲۴۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 18
در گذشته پوشش بیمه‌ای معتادان بر عهده سازمان بیمه سلامت بود و در همین خصوص دولت برای تحت پوشش قرار دادن خدمات بهداشتی و درمانی معتادان، بودجه مشخصی را به حساب بیمه سلامت واریز می‌کرد
شفا آنلاین>سلامت>مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: پوشش بیمه‌ای افراد معتاد در بودجه سازمان بیمه سلامت دیده شده است.

به گزارش شفا آنلاین:طاهر موهبتی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت <Health Insurance Organization> اظهار کرد: در گذشته پوشش بیمه‌ای معتادان بر عهده سازمان بیمه سلامت بود و در همین خصوص دولت برای تحت پوشش قرار دادن خدمات بهداشتی و درمانی معتادان، بودجه مشخصی را به حساب بیمه سلامت واریز می‌کرد.

او ادامه داد: به تازگی و بنابر پیشنهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار شده بود که پوشش خدمات بیمه‌ای افراد معتاد از سوی سازمان بیمه سلامت به ستاد مبارزه با مواد مخدر واگذار شود و در همین خصوص بودجه در نظر گرفته شده برای این کار از بیمه سلامت کسر شده، اما به حساب ستاد مبارزه با مواد مخدر واریز نشده است.


موهبتی افزود: بر اساس آخرین تصمیم‌گیری‌های انجام شده در زمینه تحت پوشش بیمه قرار گرفتن افراد معتاد در آینده نزدیک و در قالب یک تفاهمنامه بین سازمان بیمه سلامت و ستاد مبارزه با مواد مخدر مشکل معتادان برطرف می‌َشود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: پوشش بیمه‌ای افراد معتاد در بودجه سازمان بیمه سلامت دیده شده است و تا انجام توافقات نهایی این کار انجام می‌گیرد.

او گفت: سازمان بیمه سلامت به هیچ عنوان بسته‌های خدمتی خود را کاهش نمی‌دهد بلکه سعی دارد جلو تقاضا‌های القایی را بگیرد و این مسئله بدین معناست که افراد به دلیل یک سرماخوردگی به متخصص مراجعه نکنند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: