کد خبر: ۲۴۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 18
ایران در حوزه دارو، ۹۷ درصد دارو‌های مورد نیاز خود را با کیفیت و استاندارد بالا تولید می‌کند؛ کشور عمان امیدوار است بتواند از توانمندی صنعت داروسازی ایران استفاده کند و با مذاکراتی که بین دو دولت صورت می‌گیرد، دارو از ایران به عمان صادر شود
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت عمان گفت: کشور عمان امیدوار است بتواند از توانمندی صنعت داروسازی ایران استفاده کند و دارو از ایران به عمان صادر شود.

به گزارش شفاآنلاین،احمد السعیدی، وزیر بهداشت عمان، در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با اشاره به وضعیت نظام سلامت<Health> ایران اظهار کرد: سیستم بهداشتی در ایران یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین‌ها در منطقه است؛ ایران توانسته است در پوشش همگانی سلامت دستاورد‌های خوبی داشته باشد.

زمینه‌های همکاری ایران و عمان در حوزه سلامت

السعیدی با اشاره به صادرات دارو از ایران به عمان بیان کرد:  ایران در حوزه دارو، ۹۷ درصد دارو‌های مورد نیاز خود را با کیفیت و استاندارد بالا تولید می‌کند؛ کشور عمان امیدوار است بتواند از توانمندی صنعت داروسازی ایران استفاده کند و با مذاکراتی که بین دو دولت صورت می‌گیرد، دارو از ایران به عمان صادر شود.

وزیر بهداشت عمان تصریح کرد: افزون بر این‌ها تبادل دانشجو و تربیت پزشک یکی از زمینه‌ها و علاقه مندی‌های کشور عمان برای همکاری با کشور جمهوری اسلامی ایران است.

السعیدی در پایان تاکید کرد: کشور عمان علاقه‌مند است تا در توریست سلامت با  ایران همکاری کند، چرا که توانمندی‌های کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت بسیار بالاست.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: