کد خبر: ۲۴۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 18
خوشحالم که با مدیریت بسیار خوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه وزارت بهداشت، این اجلاس با کار ویژه مسئولان ایرانی به خوبی برگزار شد و همه شرکت کنندگان در این اجلاس از لحظه ورود تا خروج، از نحوه برگزاری اجلاس، رضایت کامل داشتند
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، از برگزاری موفقیت آمیز شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی در تهران ابراز رضایت کرد.

به گزارش شفاآنلاین ، احمد المنظری اظهار کرد: خوشحالم که با مدیریت بسیار خوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه وزارت بهداشت<Health>، این اجلاس با کار ویژه مسئولان ایرانی به خوبی برگزار شد و همه شرکت کنندگان در این اجلاس از لحظه ورود تا خروج، از نحوه برگزاری اجلاس، رضایت کامل داشتند.

المنظری خاطرنشان کرد: گواه بسیار خوب برای سیستم بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشکی، اتفاقی بود که برای دو نفر از همکاران ما در سازمان جهانی بهداشت در تهران رخ داد که دچار مشکلات پزشکی و قلبی شدند و سیستم نظام بهداشتی ایران به قدری سریع و کارا به این افراد رسیدگی کرد که در حد بالاترین استانداردهای بین المللی بود، بنابراین سیستم ایران بسیار کارا و تاثیر گذار است.

شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از ۲۲ تا ۲۵ مهر ۹۸به میزبانی تهران برگزار شد.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: