کد خبر: ۲۴۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 17
طی ۲۴ ساعت گذشته در درمانگاه های جمعیت هلال احمر مستقر در کشور عراق، به ٢٠٠ هزار و ٩٦٩ نفر خدمت‌رسانی شده که از این تعداد ٦٩ هزار و ٨٣٥ نفر ویزیت شده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>معاون عتبات و مدیر عملیات اربعین جمعیت هلال احمر از خدمت‌رسانی به بیش از ٢٠٠ هزار و ٩٠٠ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر ایران در کشور عراق خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،علی حیدری در این‌باره گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در درمانگاه های جمعیت هلال احمر مستقر در کشور عراق، به ٢٠٠ هزار و ٩٦٩ نفر خدمت‌رسانی شده که از این تعداد ٦٩ هزار و ٨٣٥ نفر ویزیت شده‌اند.

وی با اشاره به خدماتی که در این درمانگاه به مراجعان ارائه شده است، گفت: ٢٢ هزار نفر تزریقات، هفت هزار نفر پانسمان و بانداژ، پنج هزار نفر فشارخون<blood pressure>، دو هزار نفر تست قند خون، ٦٥١ مورد نوار قلب و ٧٦ مورد بخیه انجام شده است.

حیدری افزود: از بین این موارد، ٧٣ مورد به بیمارستان‌های عراق اعزام شده‌اند که که مشکلاتی همچون قلبی، تنفسی و شکستگی داشته‌اند و نیاز مراقبت‌های ویژه و تخصصی‌تر بوده است.

معاون عتبات و مدیر عملیات اربعین جمعیت هلال احمر اضافه کرد: درمانگاه‌های هلال احمر در ایام اربعین تا سوم آبان‌ماه سال جاری آماده خدمت‌رسانی به زوار خواهد بود.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: