کد خبر: ۲۴۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 16
وی پس از عمل جراحی فتق به بخش ریکاوری منتقل شده بود که براثر سقوط از تخت، دچار خونریزی مغزی شد. به گفته دکتر نوروزیان برای مرگ این بیمار پرونده‌ای تشکیل شده و بررسی درباره چگونگی حادثه ادامه دارد
شفاآنلاین>سلامت>مرد بیمار که برای عمل جراحی  به بیمارستانی در بندرعباس مراجعه کرده بود، بر اثر سقوط از تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر فاطمه نوروزیان- رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان- با تأیید این خبر گفت: نام بیمار فوت شده «اسحاق چشم به راه» بوده و  این حادثه روز دوشنبه در بیمارستان شهید محمدی رخ داد. 

وی پس از عمل جراحی فتق به  بخش ریکاوری منتقل شده بود که  براثر سقوط از تخت، دچار خونریزی<Bleeding> مغزی شد.  به گفته دکتر نوروزیان برای مرگ این بیمار پرونده‌ای تشکیل شده و بررسی درباره چگونگی حادثه ادامه دارد. 

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: در صورت اثبات قصور، با مقصر یا مقصران طی روال اداری و قانونی برخورد خواهد شد. یکی از بستگان بیمار فوت شده نیز از ثبت شکایت خانواده این فرد در نیروی انتظامی و ارسال پرونده به دستگاه قضایی خبر داد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: