کد خبر: ۲۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 12
آنچه مسلم است واحدهای نظارتی سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نظارت دقیقی بر این بخش داشته باشند و متخلفانی که به این امر مبادرت ورزیده‌اند را به دستگاه قضایی معرفی کرده تا با اشد مجازات با آنها برخورد شود
شفا آنلاین>سلامت>عضو فراکسیون غذا و دارو مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان مربوطه برای نظارت بر واردات غذا و دارو از آنها خواست تا متخلفانی که با ارز دولتی اقدام به واردات داروهای ممنوعه کرده‌اند را به دستگاه قضایی معرفی کنند تا به اشد مجازات برسند.

به گزارش شفا آنلاین، بشیر خالقی در مورد انتشار خبری مبنی بر واردات آمپول تستوسترون و سایر داروهای ممنوعه بجای پودر نارگیل و کاکائو، گفت: ما باید ابتدا صحت و سقم این خبر را مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین در نشست آتی کمیسیون بهداشت و درمان این موضوع را مطرح کرده و از مسئولان سازمان غذا و دارو هم در این مورد سوال خواهیم کرد.

واردات داروهای ممنوعه به هیچ‌وجه قابل بخشش نیست

نماینده مردم  خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنچه مسلم است واحدهای نظارتی سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نظارت دقیقی بر این بخش داشته باشند و متخلفانی که به این امر مبادرت ورزیده‌اند را به دستگاه قضایی معرفی کرده تا با اشد مجازات با آنها برخورد شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تصریح کرد: در شرایطی که کشور در حوزه تامین دارو با بحران مواجه شده است و بیماران برای تهیه دارو با مشکلات جدی مواجه شده‌اند، انجام این قبیل اقدامات به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست.

هشدار به وزارت بهداشت و درمان

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: امیدواریم این خبر تنها شایعه باشد، اما به مسئولان وزارت بهداشت و درمان نیز هشدار می‌دهیم با دقت بیشتری بر حوزه واردات غذا و دارو نظارت داشته باشند.

عضو فراکسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما نیز در مجلس از بُعد نظارتی به این موضوع ورود پیدا خواهیم کرد و چنانچه این خبر صحت داشته باشد از ابزارهای قانونی و نظارتی که در اختیار داریم برای برخورد با تخلف صورت گرفته در این حوزه استفاده خواهیم کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: