کد خبر: ۲۴۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 12
اگر باکتری‌های بخشی از بدن با ادرار در ارتباط باشند موجب آلودگی می شوند، در این صورت علاوه بر این که در ادرار خون دیده می‌شود، فرد دچار تکرر ادرار و سوزش آن خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>اگر باکتری‌های بخشی از بدن با ادرار در ارتباط باشند موجب آلودگی می شوند، در این صورت علاوه بر این که در ادرار خون دیده می‌شود، فرد دچار تکرر ادرار و سوزش آن خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین: اگر باکتری‌های بخشی از بدن با ادرار در ارتباط باشند موجب آلودگی می شوند، در این صورت علاوه بر این که در ادرار خون دیده می‌شود، فرد دچار تکرر ادرار و سوزش آن خواهد شد. وجود خون در ادرار<Blood in the urine> همیشه نشان دهنده مشکلی است که نیاز به مراجعه به پزشک دارد. این مشکل می‌تواند عفونی باشد یا در اثر ضربه و یا اختلال عملکرد‌های طبیعی بدن بوجود آمده باشد.

گاهی اوقات به خصوص در بزرگسالان عفونت ادراری هیچ نشانه‌ای ندارد. عفونت ادراری با مصرف آنتی بیوتیک درمان می‌شود. عفونت مجاری ادراری می‌تواند به کلیه‌ها هم برسد. علائم درد در کلیه‌ها مشابه هستند، ولی احتمال تب و درد در طرفین هم وجود دارد.

اگر بدن بیش از حد کلسیم یا مواد معدنی بسازد، تجمع آن‌ها در کلیه منجر به تشکیل سنگ خواهد شد. گاهی سنگ‌ها کوچک هستند که خود به خود دفع می‌شوند، ولی گاهی برای خلاص شدن از آن‌ها نیاز به جراحی وجود دارد. این نوع عارضه مشکلات دیگری از جمله کم خونی داسی شکل، هموفیلی یا سندرم آلپورت را در پی خواهد داشت.

دوندگان بیشتر از سایر ورزشکاران در معرض این آسیب هستند، ولی در این گروه چندان شایع نیست و پزشکان علت واقعی آن را نمی‌دانند. این عارضه ممکن است به دلیل کمبود آب، جراحت مثانه یا تجزیه بیشتر گلبول‌های قرمز در ورزش هوازی باشد. افراد باید با دیدن علائم این نوع عارضه فورا به پزشک مراجعه کنند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: