کد خبر: ۲۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 12
هدف نهایی ما از دعوت و حضور این عزیزان کمک برای جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی و قاچاق به کشور است‌
شفاآنلاین>سلامت>مسئول نمایشگاه نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران، گفت: با حذف واسطه گری می توان تا حدود زیادی قیمت های مواد و تجهیزات دندانپزشکی را به نفع هموطنان و بیماران کاهش داد.

به گزارش شفاآنلاین ، میرصادق سید دراجی، افزود: نمایشگاه امسال نسبت به کنگره پیشین با ۱۰ درصد افزایش استقبال مواجه بود که از این تعداد حدود ۷۰ درصد شرکت های جدید بودند.

وی ادامه داد: جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی و قاچاق<Trafficking> در بازار مهم ترین خواسته شرکت های حاضر در این نمایشگاه بود که به همین منظور و با هدف اطلاع رسانی دقیق، خواسته های دوستان با حضور رئیس اداره تعزیزات، نمایندگانی از اداره تجهیزات پزشکی و اتحادیه صنف واردکنندگان تجهیزات پزشکی به اطلاع مسئولان رسید.

دراجی گفت: هدف نهایی ما از دعوت و حضور این عزیزان کمک برای جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی و قاچاق به کشور است‌.

وی با اشاره به اینکه عمده شرکت های وارد کننده به دلیل تحریم ها و بحث ارز با مشکلات مختلفی مواجه اند، تاکید کرد: این عوامل و برخی دیگر از مشکلات و موانع موجب شده تا بسیاری از وارد کنندگان نتوانند کالاهای خود را به کشور وارد کرده و در نهایت سهم خود را در بازار از دست می دهند.

مسئول نمایشگاه نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران افزود: بدین ترتیب شرکت های قدیمی تر سهم خود را در بازار از دست داده و از سوی دیگر شرکت های نو پا نیز توانایی رقابت و تامین نیازهای کامل کشور را نخواهند داشت.

دراجی گفت: امسال حدود ۱۸۰۰متر مربع فضای نمایشگاهی در ۶ سالن مجزا در جوار کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران در محل هتل المپیک برپا شد که اغلب شرکت ها به دلیل ماهیت انجمن، پیرامون ایمپلنت، تجهیزات جراحی لثه، مواد و ابزار مرتبط فعالیت داشتند که با استقبال خوبی نیز از سوی دندانپزشکان و متخصصین مواجه بود.

وی افزود: به اعتقاد من ارتباط و همکاری مستمر بین تامین کنندگان تجهیزات مورد نیاز دندانپزشکی و ارائه دهندگان خدمت (دندانپزشکان)باید به گونه ای تنظیم و برقرار گردد تا هزینه های درمان برای هموطنان کاهش یابد. 

دراجی تاکید کرد: بی شک با حذف واسطه گری می توان تا حدود زیادی قیمت های مواد و تجهیزات دندانپزشکی را به نفع هموطنان و بیماران کاهش داد.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: